dimarts, 17 de novembre de 2009

El comerç de proximitat, més a prop


El centre comercial 'La T' de Tarragona i Botiguers de Tarragona van signar el passat més de febrer un conveni de col·laboració per tal d'unir-se en la promoció del comerç de la ciutat, en un moment en què la crisi econòmica se suma a tot un seguit de canvis que està patint Tarragona i, en conseqüència el seu teixit comercial. La implantació de grans superfícies, els nous hàbits de consum de la població no autòctona i els horaris laborals fan necessari potenciar el comerç de proximitat.

Per aquest motiu, han creat la Targeta Tarragona Comerç amb la col·laboració de ‘la Caixa’. Aquesta targeta té per objectiu fidelitzar els clients, a través de regals, descomptes i promocions. Eco Tarragona ha pogut parlar amb els presidents de ‘La T’ de Tarragona i Botiguers de Tarragona, Joan Anton i Ferran Milà, respectivament.

Joan Anton ens ha explicat que amb la Targeta Tarragona Comerç es pretén que “el client se senti recolzat pel bon servei del comerç de proximitat”. Per la seva banda, Ferran Milà ha destacat que “es una targeta de cobrament de dèbit o de crèdit i no fa falta ni canviar de banc ni de número de compte per tenir-la”.

Aquesta iniciativa ha estat gràcies a ‘la Caixa’, que ha posat tota la logística necessària per crear la targeta, així com també se n’ha encarregat de la seva distribució. La Targeta Tarragona Comerç es pot adquirir tant a les oficines d’aquesta entitat bancària com als establiments adherits a ‘La T’ de Tarragona i Botiguers de Tarragona. Joan Anton ha afegit que ‘la Caixa’ “ha llençat una tirada de 4.000 targetes”.

La targeta incorpora un servei que s’anomena Premi@, que permet que els comerços decideixin els seus propis descomptes, a banda de les promocions comunes. Per tal de promocionar-la, els primers 3.000 clients que utilitzin aquesta targeta rebran de regal un puzle fet pel caricaturista Napi, on apareixen tots els regidors de l’Ajuntament de Tarragona. Només per tenir aquest divertit puzle -que podeu veure a la part superior d’aquest article- ja val la pena adquirir aquesta eina de fidelització de clients del comerç de proximitat tarragoní.

Cap comentari:

Publica un comentari